03 September 2010

SAYANG KAWAN SAYA

die pernah berkata yang:
even kite kenal tak lama tapi aku aku perangai kau macam mane ida.. bila masalah datang menimbun kau dah tak boleh ank setelkan guna akal.. kau main redah je.. dan lagi satu tolong ada pendirian yang tetap.. takut nanti orang akan anggap kau seorang perempuan yang tak ada haluan.. 

lebih kurang macam tu lah ayat yang die selalu bagi kat aku kalau kami lepak.. tapi kenapa seorang kawan yang baru je aku kenal dah boleh faham condition and sifat aku tetapi seorang lelaki yang bergelar "buah hati tak pernah nak faham aku.. yang die tahu hanya nak salahkan aku 24jam.. nak menuduh aku macam macam.. 
KENAPA???

aku selalu bertanya kat diri aku nie 
ADIL KE DUNIA HUKUM AKU MACAM INI.. 
KENAPA KEBAHAGIAAN TAK PERNAH JADI MILIK AKU.. 

aku suke tengok couple yang sweet.. dan aku tak tipu yang aku rindukan hubungan yang dulu.. tapi aku tak nak dianggap perempuan yang suke mainkan perasaan lelaki..

sebenarnye nak bagi tahu yang aku suke sangat keluar dengan die yang aku panggil 
"JEJAKA SEXY"
happy sangat lepak dengan awak.. saya x akan lupekan nasihat nasihat awak tu ok..
sayang kawan saya..

No comments: