15 November 2010

part I
gadis:: awak kite kan dah couple kan.. so.. saya rase macam nak gantikan cincin yang ex saya bagi dengan ring yang baru lah.. 
jejaka:: owh.. baguslah gitu.. awak cari lah k.. 
gadis:: owh ok.. (gile x fham yang aku nak die belikan).. tapi saya nak cincin dari awak.. leh x sayang??
jejaka:: laa.. pelik je awak nie tau.. bukan nak kawen pon.. tak payah lah nak bercincin bagai
gadis:: ok..(sumpah sentap)

part II
mereka berjalan di mall dan si gadis ternampak sepasang kekasih nie romentik sangat.. yang perempuannya pegang sejambak bunga then yang llki nye bawak handbag perempuan tu.. 
gadis:: awak.. sweet nye couple tu kan..
jejaka:: hah!! mne ada.. biasa je..
gadis:: i xpernah dapat bunga tau.. awak.. saya nak bunga leh x??
jejaka:: hish awak nie.. macam macam lah.. tak payah lah,, membazir je,,
gadis.. (seyum.. haram nye jantan.. x leh pakai langsung)

No comments: