11 December 2010

:: WHY?? ::

kenapa lah engkau masih tidak faham akan perasaan aku sekarang ini..
sumpah aku sangat memerlukan engkau..
aku hanya selesa dengan engkau..
tolong lah.. 
dah macam macam lelaki aku jumpe untuk menggantikan posisi engkau selepas kite break..
dalam kolej nye. dalam facebook nye.. 
tapi tak ada satu pown yang menepati citarasa aku untuk replace posisi lama engkau...

aku dah memberanikan diri untuk mengupdate status facebook.. 
meluahkan perasaan walaupun hanya yang biasa biasa je.. 
tapi engkau sikit pown tak faham..
aku memang sangat sangat memerlukan engkau..
kenapa ye..
mungkin engkau tak nak ap yang jadi dulu berlaku lagi..
maafkan aku.. tapi aku sangat memerlukan engkau dalam posisi yang lama..
nak bahagia macam dulu..

apa yang akan jadi lepas nie..
tunggu je lah..

No comments: