11 February 2011

:: 11.1.11 ::

    tidur pada pukul 2.30 pagi di mana pada awalnye nak tidur lepas balik niage semalam... tapi online punye online.. matenye pon dah tak mengantuk.. dan pada pagi harinye.. aku dah bangun dah pukul 8.30 tu.. tapi sebab tak de class and badan memang sakit sakit sebab dah 3 hari x rehat dengan cukup ( balik class teros pergi polo-niaga).. at the last ak bangun pukul 3 petang..

    tak pernah hidup aku bangun selewat tu... hahahha.. memang ajaib.. madi punye mandi.. aku on9 lah lagi.. then seperti biasa lepas mandi perut mesti rase lapa.. apa lagi, aku terus sms Dyla yang merupakan classmate aku yang 24 jam ada dengan aku.. sms die lah ajak makan.. nak ajak dak rumah semuanya tak ada.. lagipun memang nak buat kerja sekali kan.. so senang kan kerja, aku ajak je lah die.. lepas makan setel...................... jeng jeng jeng.. hahaha.. 

    ini merupakan aktiviti yang aku nak sangat buat tapi terlalu banyak kekangan.. and the end aku dapat buat walaupun seorangan.. perancangan awal Sein yang merupakan teman lelaki aku yang selalu ada lebih kurang macam dyla lah kan tapi die nie bukan classmate aku.. kami kenal sebab jadi mpp.. hah,, tu lah... sein yang teman aku merialisasikan impian aku dari 2 sem lepas yang tak tercapai even die tak buat kan sebab kasut die hilang.. hahaha.. kesian kat die.. so.. aku buat je lah sorang2.. kebetulan kat taman tu jumpe lak dengan badd yang merupakan dak mpp jugak.. so time aku layan kepala aku.. sein borak lah dengan badd.. hehehe.. impian aku bulan nie nak joging sebanyak mane yang mampu.. i mean sekerap yang mungkin.. badan dah mule manje.. buat kerja sikit dah letih.. at the same time kne jage badan sebab ad dinner nanti.. hahaha.. dengan akak aku nak kawen.. so kena jage badan.. aku harapkan lepas nie boleh jonging selalu lah...

     thanks to my friends.. love u all!!!

No comments: