12 April 2011

dengar lagu doa perpisahan dari kumpulan brothers. 
teringatkan kenangan dengan geng geng mpp2010/11..
and now most dah nak habis.. 
sumpah menangis dengar lagu nie.
even xkua air mate sebab nak cover makeup..:)
tapi..
nak g tau..
aku rindukan korang semua..
boleh x nak lepak dengan kau orang..
and hope time pregrad nie dapat snap pic ngn korang..
plse..
yang xde time pregrad..
kite lepak lame2 n snap pic byk2 k..
rindu kau orang sngat sangat..
saya sayang die macam adik saya sendiri..
sebab die terlalu comel..
nie ngah practice nak belakon time event gaza.. 
sayang nora gile2.. mwah!!!
baju kite same..
so maknenye kite akan berkawan sampai bila2 
saya suke sifat gila yang ada kat kau nora.. 
ntah ap yang kau tgok tu dyla oi..
wei daus.. xyah nak bt muke comel..
mkin rase nak cubit je ppi kau tu tau..
happy sangat time nie.. sebab i dikelilingi dengan jejaka yang comel..
hahha..
jangan nak perasan ok..  
ci booolat..
love u lah amy..
sayang kau dah couple 
hahhaha.. muke paling banyak untuk post kali nie..
maaf..
hanya amek gbar je.. nak nyanyi.. memang xkan lah..
suare sumbang lah.. 
wiiiit weeeit..
jangan jalous..
die buah hati saya.. heehe..
sayang die sangat sangat..
love u lah sein

No comments: