20 July 2011

#03 NANDO'S

assalamualaikum..
alamak... saya dah macam budak sekolah lagi lah.. yelah pergi kerja naik lrt usung fail.. nak bus usung fail.. hehehe.. ok now nak share pasal apa yang saya paling takot dekat Nando's.. 1stly saya x lah harap yang para pembaca akan rasa sama macam apa yang saya rasa.. yelah kan lain orang lain rase.. tapi are u belive or nor kalau saya cakap yang nak hafal menu, ingredient and measurement (standard operations procedure-SOP) itu bukan sesuatu yang mudah untuk dihafal dalam masa 3 hari (max).. memang pening kepala lah.. (mengeluh jap)

tapi apa apa pon saya enjoy kat Nando's sebab kawan kawan semua memberi kerjasama yang sangat best... even kami baru seminggu kenal.. tapi dah macam adik beradik.. lagi lagi saya dengan Kimy yang dah familiar dalam entry blog saya.. kami pergi kerja sama.. balik sama.. and Kimy banyak tolong saya kalau saya x tahu.. sebab die memang Nadocas.. so saya yang fresh graduate nie (hanya ada base dalam 4time FNB) memang sangat perlukan bantuan dan tunjuk ajar dari mereka mereka yang mempunyai pengalaman yang banyak dalam FNB nie..

nanti saya story morry k.. sekarang nak makan meggi jap.. then nak tido.. esok kol 2 or 3 nak kene bangun.. nak study pasal SOP pulak.. wish me luck k sayang

No comments: