18 August 2011

happy with my bf and gf

assalamualaikum..
cerita kalinie dah basi tapi saya nak jugak update sebab 2 3 hari nie saya busy dengan mengajar my senior dalam class management.. boleh lah ajar sikit..
so balik kerja saya terus lepak bilik die and sampai mengantuk.. so memang x sempat lah nak update blog tersayang nie kan.. 

dah dah.. meh saya story.. haaa.. nie cerita pasal i dengan shereen (my bff).. really love her..
kami kawan dah lame since i add die kat ms lagi.. nie kisah kawan cyber lah kan.. act she's gf kepada kawan bf saya.. haaa macam tu lah.. but now die dengan that guy dah break up.. but we still in a relationship.. mwax~~
dah lame saya kenal die tapi x de kesempatan nak dating lama macam 16/8/2011.. memang seronok sangat.. time bulan puasa kami karoke 3 jam.. memang pecah anak tekak.. 

me and my gf.. shereen:)

tengah sedap berborak.. apis suruh pose.. haaa.. ntah apa2 punye posed!!

candid by my love

pewwwit.. kasut ku 5inch u.. kalau saya pakai flat comfim2 shereen tinggi.. saya pakai heels nie pon die still tinggi sikit.. gila kan beza ketinggian kami lebih dari 5inch

love them so much

penat melalak.. kami pon keluar lah selepas 3 jam di dalam room.. mencari tempat untuk berbuka puasa walaupun jam baru pukul 3ptg.. kikiki~~

saya pon msg hotna.. my housemate yang kerja kat nandos ts.. msg die sebab nak kan voucher 1/4ckn free.. kami kan bertiga kan.. so nak die reserve kan seat untuk 3 orang.. tapi malangnye.. x jadi makan kat nandos.. sebab nak balik awal.. hoooo~~

menuju ke destinasi

lawa gile gambar nie.. thanks syang

saje je nie nak bermanje:)

terbaik kereta nie.. 

cancel di nandos.. berbuka di old town sahaja:(

kami yang saling sayang menyayangi

nie pon jadi.. 

chemistry okay.. x janji pon.. he's mine and i'm yours

cak!! kami kami lagi

kalau shereen hug saya xkan seerat nie tau sebab saya besar.. wooot wooot~~

alalalla.. manjenye aku nie.. candid okay

nie paling x disangkakan.. memang x perasan.. saya tengok pic nie baru saya perasan.. to anne and wany.. u jangan jealous tau.. nanti kite dating sekali k..
ok meh saya ceritakan kenapa kebetulan.. sebenarnye saya ada voucher summit shoes... 20% on 3 items in single resit.. so saya ngn shereen nak cari kasut sama disebabkan dah ada baju sama kan.. and pilih punya pilih.. kami amek yang nie.. memang x perasan kalernye.. tengok gambar dalam camera Lumix saya.. barulah saya perasan yang sama.. hahaha.. kelakar kan..

love u

No comments: