03 August 2011

love him very strong

assalamualaikum..
dah ada dalam 3 hari jugak kan saya x update blog.. maklumlah dah kerja.. badan pon dah letih je selalu.. ok now saya nak post entry pasal pebenda yang saya p beli dengan apis tadi.. saya nie selalu beli benda yang x dirancang terlebih awal.. tapi bukan saya sorang.. apis pon same.. so xsalah saya kan.. werk werk.. ok sebenarnye plan kami just nak p watson just nak beli shaver apis je.. tapi dah dekat 200 habis dekat watson je tau x.. hahaha.. terbaik dari ladang..

saya pulak time tu x cucuk duit lagi.. so semua barang2 barang saya die bayarkan.. ok.. antara benda yang saya boleh share adalah:
xpernah pakai nie tapi saya nak cuba time keluar dengan apis nanti..
act: apis xbagi saya makeup buat masa sekarang.. die cakap muka dah terok.. tapi saya nak jugak makeup:)
sebab nti cian die malu kua dengan pempuan selekeh macam saya:(

haaa.. nie ubat yang tadi die belikan saya sebab badan saya asyik sakit sakit je.. korang just imagine hanya 2 barang dah nak cecah rm70.. belum masok benda benda lain yang x perlu dipaparkan..
nanti saya bayar balik k sayang.. really love u.. mwax!!

muke saya yang pucat tanpa sebarang makeup.. hanya baru lepas dicuci dengan facial foam Loreal paris sahaja.. 

ok lah.. muke pon dah terok so saya nak tido.. nak cukupkan rest.. 
mwax.. luv u all

4 comments:

HaNa Hani said...

kenape ngan muke u?
tgk licin jee
chantek
^_^

qasehnurzulaika said...

dh tue ke yunk?? 2 la.. pkai hells jew..lutut 2 sakit dh...glucosamine 2 kne slalu mkn taw..nk bg ad gel kt lutut awk blik...better try jname hovid..ad glucosamine + chorotine..cpt skit byk gel kt lutut 2..

Eida Nadia said...

kalau lihat pada jarak jauh memang nampak licin.. tapi dagu i dah terok jugak.. ada macam ruam2 tu.. i kerja tempat panas dan berminyak sekarang.. tu lah pobnye.

Eida Nadia said...

kite dah jarang pakai kasot tumit lah sayang.. kite kan kerja sekarang.. so pakai flat je.. sakit tulang belakang.. bukan sakit lutut.. ad 1 malam sakit sangat2..x boleh tido.. ingat esoknye kalau still sakit nak pergi clinic.. tapi dah ok.. so apis belikan ubat tu lah kat farmasi..