09 September 2011

apabila nadia bersama kakaknya

assalamualaikum..
hai selamat pagi.. amboi lewatnya si Nadia nie nak mengupdate blog nya yang usang nie.. almaklumlah.. dah balik bercuti di kampung.. jadi agak sibuk lah dengan mengemas bilik yang dah 2 bulan Cik Nadia x kunjungi.. cerita di pagi yang syahdu,merdu,mendayu dayu (apa yang aku merepek nie..) adalah untuk menceritakan apa faedahnya apabila Nando's memberikan cuti sebanyak 6 hari kepada insan yang bakal bergelar pekerjanya..

Cik Nadia sangat teruja diatas kelapangan manager Nando's untuk meluluskan permohonan Cik Nadia bercuti selama 6 hari.. maklumlah Cik Nadia nie dah lah x balik kampung time hari raya hari tu.. menggila,mental dibuatnya Cik Nadia nie tau..

baiklah.. semalam punya cerita (dah basi sebenarnya) nie okay.. lambat post ke hape ke ada aku KESAH!! haahhaa... Cik Nadia pergi buat IC sebab yang lame dah lunyai.. lepas Cik Nadia pergi JPN, terus lah beliau (poyo je beliau kan) terus mesej kakak nya.. Maria.. mempelawa untuk lepak kat Aeon Tebrau.. nak ajak tengok movie FINAL DESTINATION yang sebenarnya dah lama gila keluar kat wayang..

memang gila slow lah Cik Nadia sekarang nie.. nasib baiklah husband my sistas nie sporting orang nye.. die izinkan kakak saya mensingle jap untuk kurang dari 10 jam.. hebat kan..hehehe.. pergi tengok movie gitu gini dan akhirnya masa untuk shopping..

Cik Nadia nie tersuka pada Cluth dekat DOROTHY PERKINS.. agak mengancam sebab Cik Nadia kurang berminat yang bunga bunga and yang sarat dengan batu batan bagai tu.. Cik Nadia sukakan yang kat butik tu sebab simple but nice.. sangat lawa.. (padahal ada lagi lawa.. tapi kotor) die dah clearance stock kan yang kotor tu.. stressss!! so Cik Nadia amek lah yang agak NEW ARRIVAL nie (xbape nak new lah just belum ada sales).. tapi disebabkan Cik Nadia nie memang kuat shopping and lucky sebab dah ada member card die kan.. so dpaat lah off 10%.. murah lah sikit.. kikikiki


nie lah kakak Cik Nadia yang menawan.. thanks to her husband yang sporting morting

ecececcece.. konon je tu.. lain yang dipilih lain yang dibeleknya..

tarra!! nie lah hasilnya.. lawa kan.. thanks to DOROTHY PERKINS..

oklah uolss. iolss nak update yang hot sikit.. xde lah basi macam nie.. ececce.. selagi xd panggilan dari talifon oleh en Semut iolss.. daraaa..

sayang semuanya.. 
wassalam~~

No comments: