05 October 2011

bersama mereka

assalamualaikum korang..haaaa... malam tadi kite kua makan dengan budak2 nandos..
plan mulanya nak pergi makan dan karoke bagai..
tapi ada staff nandos yang dapat masalah.. so x dapat nak enjoy sakan..
ok STOPP pasal karoke.. kite cite pasal makan je.. sebab boleh tahan murah and paling best bos belanja.:)
click untuk tumbesaran
haaaa.. malas nak cakap banyak lah kan.. korang tgok lah dekat menu tu.. murah gile.....

 muke ceria sebab nak dibelanja oleh boss~~~

 jejaka ayu semasa itu.. sat and ayol.. thanks sebab pickup ak kat rumah:)
yelah kan.. belum ada lesen.. llalla~

 1
 dan 2
 haaa.. ini untuk buah hati penharang jantung saya.. en semut.. lalal~~
even saya lepak dengan kawan2.. en semut saya x pernah lupa..
and thanks to him sebab izinkan saya keluar malam tadi..
and sayang sangat die sebab selalu faham saya sepanjang masa.. (ayat membodek mintak sidia turun jb nie ha)

 my meal.. grill ckn.. tapi dah sejuk sebab .....

ayol meal.. maaf yang lain x dapat nak snap.. sebab korang makan laju..:p

with mr iessa..
kami bagai sedang melapor di hadapan TUANKU.. 
lalalla..

ms ekyn..
salah seorang staff sayang yang kepala sama gila dengan saya..

selamat tengah hari semua.. saya nak g korja!!

No comments: