21 November 2011

budak budak sekarang

assalamualaikum..
dulu lain sekarang lain.. dulu 10sen boleh dapat macam macam tapi sekarang.. budak budak sekarang 10sen jatuh kat lantai pon buat tak tau je.. dunia dulu dan sekarang sangat berbeza tapi ada 1 yang kembali semula iaitu fesyen.. hahahha

ok balik kepada tajuk aku tu.. tadi tengah syok2 aku tengok gambar ayit punye anak sedara.. damia..... ada lah pulak hamba Allah nie cakap yang die kawan adik aku... and go on je lah dah  kau kawan adik aku kan.. tapi aku tgok fb adik aku ada pulak die post post sayang sayang bagai.. so rase meluat pon ada lah sebab baru form 1 dah pandai bercinta bagai.. actually adik aku nie player boleh tahan.. nie girlfriend yang ke berapa ntah.. aku cerita kat makngah yang amri (adik aku) ada awek.. and makcik aku cakap tgok lah bapak die.. dulu muda muda pun player boleh tahan.. hahahha.. x boleh bla...

haaa.. tu lah perbezaan budak dulu dan sekarang.. kite sebagai orang yang dekat dengan die harus lah memantau siapa die kawan semua.. tapi ingat jangan sesekali mengongkong budak sekarang.. padah akibatnya...

kat sini aku nak selitkan gambar damia yang comel..
bye korang:)

No comments: