25 September 2010

thinking of u

Setiap malam hanya menginginkan kamu walaupun kau hanya menganggapku sebagai seorang KAWAN.. Tak tahu lah kenapa perasaan ingin merindui itu hadir dan insan yang dirindui adalah kamu.. Even aku pernah cakap yang aku anggap kau sebagai special boyfriend tapi aku masih tak berani nak nyatakan bahawa aku selesa jika disisimu..

Aku tak tahu apa sebenarnye yang aku mahukan terhadap kamu.. Tapi apa yang aku tahu, aku nak kau selalu dengan aku even aku tahu yang kau sangat busy dengan assignment kau.. Aku sendiri confused dengan perasaan aku sendiri.. Aku pernah luahkan perasaan aku dan same juga dengan die.. Tapi buat masa sekarang aku tak nak ada pasangan.. Aku nak happy dengan kawan kawan..

Hahahha.. Diri tak boleh menipu aku yang aku mahukan seorang teman.. And i need u sayang.. i really need u.. macam mana nak hilangkan perasaan tu aku pon tak tahu.. Sebab kau memang caring.. selalu kau ada time aku memerlukan someone..

Aku harap die akan mengerti akan perasaan ku terhadapnya..

No comments: