28 September 2010

WHY??

hari yang agak memalangkan.. aku dah siap siap nak pergi jumpe die nie.. tup tup die dah lame rupenye kat depan rumah.. sumpah aku tak tahu.. aku masuk je kereta die terus nak tarik muke and tegur aku cara yang buat aku terase gile gile lah.. sumpah die tak pernah moody macam tadi.. aku sumpah terkejut.. sampai je kat port kami nak meeting pasal event tu.. die tak nak cakap banyak.. tak de nak bergurau senda macam selalu.. die terus strait tanya apa progress event kitorang,, alamak.. aku pon busy,, tapi tak kan sampai jadi macam tu,, apa salah aku.. tak enak lah kalau sebelum nie kite boleh je gurau gurau tapi tadi aku kena terok.. sumpah terasa,, memang slaah aku. tapi dulu die still boleh tegor aku.. tapi sekarang die sampai tarik muke dengan aku.. die dah lain sangat.. dulu boleh je men2 message dengan aku.. AWAK.. KITA RINDUKAN AWAK YANG DULU..

No comments: