30 July 2011

#04 NANDO's (steak house)

assalamualaikum..
hadoi.. macam mana lah saya nak kurus kan kalau hari hari makan begini.. betul kate afiq.. x guna hilang 100 calories kalau tambah lagi 150 calories.. hehehe.. ala... sedap.. hehe.. ok now saya nak share tentang 1 tempat kalau orang orang KL nie cukup familiar lah dgn tempat nie.. tapi kalau saya yang baru berjinak2 kat KL nie memang jakun lah jugak kan.. hehehe.. semalam (29 julai 2011) saya dan budak2 nandos pergi makan kat Kg. Baru.. pada awalnye makan bertiga je.. lepas tu ajak ari ngn kimy.. tapi rupanya ari dengan asst patrao nandos (casa puduraya) dan kimy dengan kawan die dari penang.. so tambah lagi 4 orang dari kami ber3 je (budak2 rumah).. xlame tu datang lagi 3 orang budak nandos yang salah sorangnye MT(management tranee) sama dengan saya jugak.. so dari 3 orang.. jadi lah 10 orang.. bayangkan lah dari pukul 9 datang.. sampai kol 2 pagi.. padahal lepak kat meja untuk 6 orang makan..


With kak uchi sayang

it is mine.. delicious!! 

hahaha.. ady nie kalau bab makan memang laju:)

it my Kimy,, hahhaha.. sengal!

love them very strong!

haaa.. pada mulanya kami bertiga je nak pergi.. tapi keadaan semakin seronok lepas datang ramai dak2 nandos dari macam2 casa (outlet)

ary sengal.. die panggil saya nadia vega.. sebab die cakap saya sombong.. kan bengong namanye

ipit a.k.a fitri.. sayang sangat die nie..

sangat seronok.. 
walaupun letih time nie..
 tapi keseronokan dah hilangkan kepenatan.. 
moh lah ramai2 pergi HR STEAK HOUSE.. 
memang busy dan terlalu ramai orang.. 
so sedap lah tu.. hehehe

bye u olls~~

No comments: