28 July 2011

ceritera cinta part 2 (sambutan ramadhan SEMUT's)

assalamualaikum..
hanya tinggal kurang dari 5hari seluruh umat islam akan menyambut bulan ramadhan almubarak.. saya harapkan ramadhan tahun ini akan lagi meriah dengan situasi saya yang sangat dekat dengan sicinta.. tapi tulah kan.. dah puase.. mesti akan raye.. hmmm.. sedihnye nak raye.. sebab saya x dapat balik kota tinggi.. training saya habis akhir september.. :(

tapi xpelah... sebab segalanya memang akan jadi macam nie. sampai bilekan saya nak mengaharapkan orang tua je.. ye ke gitu..:) ok.. tadi saya dan apis dah menyambut kehadiran ramadhan bersama sama(bukan puase tau tapi dah rase macam nak puase).. apa lagi kitorang bantai makan puas puas lah hari nie.. bayangkan lah.. tadi kat alamanda kami makan crispy popia+sizzling+waffle ice cream+AuntieAnne's+choco top+straw. shake+keropok lekor+tungkeng ayam(my febret) dan tadi malam kami dinner kat Austin Steak Bdr Baru Bangi..
lokasi yang terletak dialamat: Austin Steak House,55GF, Jln Kajang,Impian 2/1, Taman Kajang Impian,43650 Bdr Baru Bangi, Sngor..
bukan dikajang tapi di bangi.

susun atur yang sangat unik dan creative..
cuba lihat.. dekorasi yang mengguna kan topi cowboy untuk lampu.. dari lampu biase dapat menghasilkan sesuatu yang unik... awesome..

dah dah. jom saya perkenalkan apa yang saya dan apis makan:

haaaaa.. inilah air saya.. cewahhh.. macam habis je kan minum air gini.. asam boi tu apis nye.. saya apple with milk.. sedap tau.. harga pon berpatutan.. (alamak macam duta austin steak pulak dah)

haaaa.. now turn apis pulak bersama air kami.. hehehe (jalan berdua je.. so gini gayelah gambarnye)

murah gilerrrr

fuuuh.. it's mine.. combo chicken.. ada lamb chop and grill ckn.. saya memang nak makan lamb pon.. tapi dah ada set macam nie.. apa lagi.. sapuuu!!! rm 16.90

ni pulak apis punye combo steak.. die memang x nak ayam.. nak beef dengan lamb je.. layannnnn..
RM 17.90

sedopppppp..:)

ha... sungguh murah kan... sangat sedap.. dan murah.. so nanti buka puase boleh ke sane lagi:)

bom proveito!!

No comments: