15 July 2011

can't be found!

asaalamualikum..
sorry kalau entry kali nie buat si pembaca rasa meluat dan menyampah.. tapi saya memang x tau nak mengade dengan sapa lagi.. sumpah. rase macam nak balik johor pon ade nie.. sunyi sangat saya kat sini.. pagi sampai petang kerja/class.. so time tu saya memang x sunyi lah sebab busy kan.. tapi lepas habis waktu berkhidmat kat Nando's'' gile sunyi hidup saya.. dengan perasaan nak marah setiap kali nak balik or dah kat rumah pon ada.. (xde kene mengena dengan house mate.. sebab dorang semua baik sangat)..

saya sedih dan terlalu sedih sebab semakin kami dekat semakin susah nak jumpe.. susah nak contact.. susah semuanya lah.. KENAPA??!! apa yang nak jadi sebenarnye?? saya xnak berharap apa apa.. tapi saya xsanggup nak hadapi dugaan macam nie.. dan lagi penting.. "saya x boleh cepat mengalah kerana LELAKI"..

tapi setiap malam akan mengalirkan air mata.. kalau janji x dipenuhi.. so lepas nie saya harap.. jangan lah berjanji atau memberi harapan kat saya kalau xboleh nak tunaikan.. please.. sakitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt wak.. tau x.. sakit sangat.. (kenapa xhenti henti nak keluar je nie)

sumpah saya ingat segalanya akan jadi lebih ceria dan bermakne kalau saya dah kerja dan lagi lagi sekarang kami gile dekat.. kenapa masalah masih nak timbul?? dulu time i dduk johor xpernah pon saya macam nie.. tapi sekarang nie baru rase terseksanya.. :(

saya nak keluar dengan orang lain x boleh.. tapi saya nak buat apa macam nie.. duduk kat rumah je..

kepada mereka yan x pernah jemu baca entry saya yang membosankan nie (pasal hidup yang x ceria).. thanks k.. kat korang je saya dapat luahkan rasa hati.. sebab xde sapa sapa kat sini.. i am alone!!!
inilah saya sekarang.. hari hari menangis dan termenung.. YaAllah.. ampunilah dosaku.. aku juga ingin rase kebahagiaan dariMu :(

No comments: