16 July 2011

masih CINTAKAN dia..

assalamualaikum..
:).. senyum dulu baru boleh mengarang.. ok lah macam nie.. memang semalam saya ada sikit salah faham dengan die.. tapi itu semua datang dari kesilapan dan perasaan saya.. dan saya tau yang die akan baca blog saya.. so saya post je lah kat sini.. sebab saya xnak dengar suare die semalam.. (marah gile aku kat die).. hehhe.. tapi alhamdulillah dah okay..

thanks to mereka yang beri sokongan untuk saya lebih kuat dan matang.. (MATANG KAU!!).. hahaha.. tapi memang ada yang suruh saya matang dalam percintaan.. kene faham antara satu sama yang lain. heheh.. tapi ntah lah.. saya memang rindukan die agaknye.. (padahal dah dekat..)

ok sebenarnye bagi sesiapa yang x faham.. semalam saya yang push die untuk jumpe.. padahal die memang ada kerja.. hehehe.. gelojoh aku nie tau.. hahha..

dah lah.. malas nak bahas bende semalam yang menyakitkan.. saya dah happy and saya nak jumpe die kejap lagi.. nak pergi tengok BUNGAAA.. yehaaa.. kalau sempat nak jumpe  dyla  jap.. rindu sangat sangat kat die.. :)

k lah.. i nak mandi and nak siap2.. apis datang pukul 8 nti.. takot die sampai i xturun2 lagi.. nti lain masalah pulak jadi kan... xmoh gadoh gadoh or masam masam muke dah.. sayang sangat die.. hehehe (miang!!)

No comments: