28 July 2011

ceritera cinta part 1

assalamualaikum.. 
saya baru balik dari mengumpul kenangan dengan cinta saya.. pada awlnye nak bfast kat McD.. tapi saya x minta McD... kami teros ke alamanda sebab dekat dengan UNITEN.. sampai sane pon dah nak tengah hari.. tapi ada perkara yang x diingini berlaku.. tapi alhamdulillah sangat sangat sebab cinta saya selalu dapat kawal emosi die kalau saya tengah marah.. maaflah saya nie pemarah orang nye.. tapi tadi apis termengamuk kat saya time tengah lunch at alamanda.. gile saya takut.. apa lagi.. mulalah babak dalam drama.. saya menangis tau x.. yelah sebab xpernah kene marah.. sekali kene memang takot lah kan.. tapi alhamdulillah semuanya berakhir dengan baik.. sayang awk sangat sangat.. lepas je tu apis nak pjuk saya dari tangisan terus menerus.. die ajak tgok cite senario.. die tau yang saya memang suke gelak.. saje je kan nak buat saya happy balik.. dan alhamdulillah saya memang happy.. plan untuk ke UNITEN terpaksa die tangguhkan pada pukul 4 sebab nak tgok wayang dulu.. 

 saya suke choco top

 strawberry shake..

 saya cintakan awak:)
lepas merayap rayap kat alamanda tadi.. kami teros ke UNITEN.. memenuhi misi utama iaitu teman apis siapkan assignment.. tapi malangnye sangat lama.. sampai saya tertido dalam lab UNITEN..

 saya tengok pon dah pening kepala.. lagi susah dari RP saya time sem lepas..

 peace ^~^

 kepenatan terserlah di muke saya yang xbermakeup nie..:)

apis memang suke amek gambar time saya tidur.. hehehhe.. saya letih sangat.. tapi happy sebab dekat dengan die.. luv u sayang..:)

No comments: