23 July 2011

d'Alamanda Condo, Maluri

assalamualaikum...
belum sampai 2 minggu saya di KL tapi perasaan macam dah lame sangat.. nak cakap motifnye kenapa pon saya x tau lah sebab saya dengan apis xselalu jumpe pon.. tapi sekarang saya kat rumah family die.. baru balik berjalan.. ikot parents die belanje untuk raye and baju sekolah adik die.. agak seronok lah.. sayang sangat kat apis saya tu.. hhahaha.. (poyo je kan..)

actually this entry not for story about him.. but my new house yang macam full house bagi saya.. wellawei.. sangat seronok duduk situ.. alhamdulillah saya dapat sesuaikan diri dengan rumah tu.. and dengan itu saya dah rasekan saya memang boleh berdikari sekarang.. Alhamdulillah.. ok.. nak tengok x rumah saya.. cantik tau..

 
permandangan dari rumah yang sangat indah.. sukekannya... mwah.. (over gitu)

weehaaa.. sangat lawa... sekakannya:)

kalau rase bosan duduk rumah.. saya akan terjun ke bawah je.. senang.. hahaha

take care~~

2 comments:

sumaiyah mokhtar said...

yahhhhhhhh ini dia kakak vouge college kite :)

Eida Nadia said...

hahahhahah.. xyah nak vouge college sangat.. nanti akk segan.. haha.. poyo je kan.. hang ada mana?