25 July 2011

really happy with u sayang

assalamualaikum..
dunia nie dah macam saya yang punye kalau sedang happy.. angau lah katekan.. hahaha.. tapi "ANGAU" tu x kene dengan saya sebab saya dengan apis dah 6 tahun.. tapi kalau nak angau jugak bukan x boleh kan?? lagi sweet.. hehhehe.. semalam siang keluar dengan family apis.. ikot dorang cari baj sekolah akim.. adik bongsu apis.. malam semalam ikot mak die pergi pasar.. belanje untuk niage.. macam dah kawen je ikot mak mertua belanje brg dapo.. hahahha..  sangat happy.. sebab mak die dah okay dengan saya.. tengok care macam dah okay.. tapi x tahu lah lain hari.. tapi tadi saya jumpe apis mak die bagi green light.. Alhamdulillah.. sayang mak.. eah.. lebih pulak kan.. hehhee..

suke tengok kesungguhan sayang saya time berbelanje.. :)

nie lah akim.. gemok dah sekarang.. yeah.. kite geng!!

No comments: