25 July 2011

INFO: Bagaimana nak kembalikan FACEBOOK CHAT yang LAMA

assalamualaikum.. 
mesti ramai yang tertanya tanya kenapa face semakin menggila sekarang nie.. tambahan pulak dengan chat room yang kite x boleh nak view semua nya.. ok kalinie saya dah dapat cara untuk membaik pulihnya walaupun x sesempurna dahulu.. terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada enzyme yang sedah berjaya mendapatkan idea untuk penyelesaian masalah ini..

cara caranya..
kepada pengguna google chrome korang just install dekat link yang kat bawah nie ya..


 maaf untuk mereka yang x gune google chrome. sebab saya xdapat nak detect lagi untuk mereka yang menggunakan firefox.. hehehhe ok.. korang just click je tau kat link yang saya bagi tu.. nanti jumpe area untuk install.. dan hasilnya korang akan dapat macam saya nie..

taraaaa... puas kan... xde lah macam dulu.. 
kepada korang.. selamat mencuba ya:)
thanks to enzyme

No comments: