09 August 2011

Berbuka bersama yang tersayang

assalamualaikum.. 
happy sangat sangat saya hari ini.. semuanya saya dapat.. thanks to my sayang.. sebab sanggup tunaikan segalanya hari ini.. 
and lagi penting dapat jumpe dyla dan ummu.. even fyra and ainun xde.. tapi dapat jumpe yang lain..
happy sangat sangat..
dapat berbuka dengan mereka walaupun saya x puase.. tapi x pelah.. dapat jugak makan sama sama..
lokasi: The Mines

ni lah muke kami bertiga.. saya macam biasa.. semakin membesar dan muka pucat tanpa makeup..

thanks to apis sebab snap pic kami bertiga.. luv u

dyla yang sangat lapa masa nie.. padahal x azan lagi.. haaa.. dah makan terus sakit perot sebab die g amek flavor hot..

haaa.. nie lah ummu.. kuat die makan.. x cukup dengan nando's.. sushi pon die sapu.. (padahal saya punye) hehehe

terbaik saya punye makanan.. saya x pernah makan habis kalau keluar dengan apis.. nie saya makan habis.. sebab memang betol betol lapar..

i love u sayang.. apis yang dipaksa untuk senyum.. dan ini hasilnya.. :p

thanks tau korang sebab sanggup datang the mines.. tapi lagi best kalau ramai ramai.. lagi puas.. lagi riuh..

luv u..

nie lah muke pucat saya.. ok lah.. kepada nana.. aku dah update blog.. turn kau pulak
wassalam~~

No comments: