11 August 2011

my stuff :)

assalamualaikum..
agak sangat pelik lah kan untuk mengupdate blog waktu manusia lain sedang dibuai mimpi.. hehehe.. xde lah nie sebab saya dah janji dengan apis nak tunggu die siapkan assignment sebab nanti pagi kene present.. so kalau apis hilang idea ke nak ajak borak, saya masih ada untuk die.. hehehhe.. die punya pasal kan.. kalau orang lain dah tentu saya tidur sekarang nie.. hehehe

ok.. nak dipendekkan cerita.. tadi saya baru habis menkecip kecip dengan camre kesayangan yang xd gah mana pon.. saya lepak bilik kejap and terpandang sebahagian daripada stuff saya (makeup) dan juga harta yang akan saya bawak kemana sahaja.. so saya nekad nak update dalam blog semut nie haaa .. barang barang yang saya gunakan xdelah hebat mana tapi sangat saya suke sebab kulit saya sesuai dengannya..

rapidKL Touch n' Go nie dah macam nyawa saya.. kemana saya pergi saya akan bawak.. amat berguna untuk pergi ke kerja dan juga untuk parking di mall..

tarrraaa.. nie lah produk untuk penjagaan kulit yang saya gunakan sekarang.. dulu hanya gunakan fair&lovely.. and dah kerja nie i nekad nak tukar produk lain..

perfume,body mist,makeup remover, face base,lip gloss and lip base with vit c yang saya gunakan dari the body shop:)

produk yang saya percayai dari saya diploma lagi.. maybeline.. luv u :)

hehehhe.. nak cerita pasal blusher nie saya akan malu lah sebenarnye.. tapi nak cerita jugak..
nie kesah time diploma.. final sem.. saya ada dinner dengan club student council kat ucsa.. kene time tu saya dah lambat.. saya x sempat nak pergi makeup kedai sebab saya baru keluar hutan.. ada kem.. mereka panggil untuk handle budak sekolah.. saya join lah sebab nak duit beli baju dinner kononnya.. tapi dah lewat sampai rumah.. so saya terus gerak pergi mall and beli barang makeup je.. nak beli baju x sempat.. nanti lebih lambat pulak kan.. so untuk blusher nie saya ingat nak amek elianto je.. sebab dulu saya guna elianto je.. tapi saya terpandang produk simlpysiti nie.. saya ingat murah.. nak scan.. haaa.. rm29.90.. amek kau!! nasib baik time tu ada cash rm300.. so i terus beli..:)

campuran kesemua harta kecantikan yang saya ada.. :)

cerita pasal makeup tapi terselit pulak accessories nie kan.. ok nie hadiah dari sayang saya.. hadiah?? hehehe.. boleh lah.. die belanje time saya merajuk that day.. sayang die sangat sangat.. mwax!!

nie pon antara barang yang akan saya pakai sentiasa time keluar.. my red.. wee~~ jangan ditanya kenapa merah.. kalau yang pembaca setia mesti die akan tau..:) by vincci..

ok lah saya nak siap siap pergi kerja dan berusaha nak pakai tudung macam dulu..:)
take care ye korang..
salam peluk sayang dari mrs. semut
mwax~

No comments: