29 August 2011

celebrate menjelang shawal..

assalamualaikum..

entry tadi pembuka bicara dengan gelak tawa tanpa motif.. tapi kali ini saya hanya inginkan senyuman di wajah..:))
nak sedih je pon x elok kan.. even kepala macam macam pikir.. pasal gang training yang macam siot lah.. macam itu lah macam ini lah. tapi xnak pikirkan.. lebih baik saya pikirkan macam mana nak alami raya tanpa keluarga..
haaa.. nie lah yang jadi jika saya sibuk merayap nak membuat persiapan raya untuk diri sebatang kara ini.. huhuh( touching)
Kuala Lumpur yang sesak..
lihat... panjang gileeee.. ini hanya nak beli tiket LRT je okay.. nasib baik saya ada Touch n' Go.. mudah sangat..

ramai kan manusia yang x beraya dikampung.. (ada gang)

ini lah kami pabila menjadi gile berjalan tengah tengah hari di bandar Kuala Lumpur..

peace~~

penat berjalan.. macam biasa.. untuk menu berbuka puasa kali ini.. saya pilik Papa John.. boleh tahan lah makanan die.. tapi macam biasa lah FnB kalau busy.. memang service kurang elok lah..

memilih hidangan yang lain sebab macam x cukup je.. hehe.. tapi rupanya xhabis.. siap takeaway lagi tau..
yeah!! esok dah raya... 

**staff Nando's selalu cakap kalau x cukup puasa x boleh raya.. hehehe.. alah.. aku nak raya jugak.. x kire..
werk werk..

SELAMAT HARI RAYA SEMUA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN.. MWAH!!

sayang
nadia...

No comments: