29 August 2011

dimalam raya..

assalamualaikum..

hehehhe.. (gelak je tau sekarang nie sebab saya dapat berita baik)
tadi saya jumpe dengan trainer saya.. 
before die balik kerja die bersalaman lah dengan manager nandos.. and jumpe saya and say "nadia.. i have good good and good news for u that u really want to know it"..
dengan muka yang senyum sampai ke telinga saya pon terus tanya.. "whut u mean? i pass?? my final??? passssss?? oh God??"

kecoh kan.. padahal die x gtau lagi apa gud news nye.. tapi saya dah kabut semacam..
and dengan selambanya Steve jawab.. "yes" congrate ya.. and salam saya and terus balik.. x sempat nak tanya apa.. tapi yang pasti i dapat tau yang i dapat highest mark.. 98%.. 

alhamdulillah. segala ilmu yang dicurahkan dan segala usaha yang saya buat berhasil dengan sebuah jawaban yang sangat memuaskan.. apa yang saya nak.. lepas nie saya dah dapat pakai baju manager.. hehhe.. nak belajar jadi bos even xberapa nak bos sangat..

so.. dimalam raya.. dengan family saya di kampung sibuk membuat persiapan raya.. saya disini ingin mengucapakan SELAMAT HARI RAYA BUAT KELUARGA TERCINTA yang berada di johor bahru.. serta semua yang mengenali saya.. saya sayang semua.. maaf zahir batin~~

sayang,
nadia..

No comments: