30 August 2011

Eid Mubarak part 2

assalamualaikum..
haaa.. korang semua mesti sambut dengan bahagia kan disamping keluarga tersayang.. tapi saya tidak.. saya kena kerja.. tanggungjawab yang perlu saya lakukan adalah penting dari raya.. buat masa sekarang lah sebab saya pon baru nak hidup sendiri kan.. saya harap sangat tahun depan dapat menyambut dengan keluarga tersayang..

dah2.. x nk sedih sedih.. saya nak share pasal celebrated raye pagi tadi.. meh2

(1) haaa.. nie lah sampai sampai nandos je terus bermaaf maafan.. manager yang sangat sporting.. 
nanti kalau dah hands on kat JB mesti sedih and sangat sangat rindu kan kak noni nie..
kepala memang sedap.. gila macam saya jugak.. tapi gila2 pon time kerja is kerja lah kan.

(2) hehhehe.. xd motif pic nie.. just nak tunjuk mata baru.. mata raya.. aceeeeeh!!

ini MT yang sangat baik yang saya pernah jumpe.. die selalu nasihatkan saya kalau saya ada problem.. even dengan lulu saya..

si jehan miskin tiruan.. CELOP punye olang lah.. aiyyyoo

arifin,nadia,shamer,farhana..
sayang semua

meh makan.. selamat menjamu selera ye semua.. yummy..
pagi tadi xd maknenye nak makan 1/4ckn okay.. hari raya mesti kene ada ketupat or nasi impit.. kuah kacang,sayur lodeh.. rendang.. semuanya sangat yummy... that is why saya seronok walaupun jauh dengan keluarga..

eeeee... hehehhe

jom makan semua

nie kerja si ari lah.. suke amek pic time saya tengah bercakap.. hyep2

alhamdulillah.. kami dah kembali pulih macam biasa...

apa nie?? haa nak cakap nie... sebab die  bessstttt..

abang suhaimi memulakan kerja seperti biasa..

salam lebaran semua.. mwah

No comments: