31 August 2011

terima kasih semua

assalamualaikum..
ngeee~~ hanya itu yang akan yang buat untuk masa ini.. senyum sampai ke telinga.. ini semua kerana sokongan anda semua yang membantu mengeLIKE picture yang x seberapa daripada saya itu..

haaa.. ini pon hasil daripada pyzal yang sudi mengeTAGGED saya dalam comment pic tu.. kalau x memang saya terlupa lah..

even hanya saguhati tapi agak berpuas hati lah sebab ini my 1st joined dalam contest2 melalui laman web nie.. thanks atas support semua nye..
xketinggalan terima kasih x terhingga kepada penganjur
dan tak lupa kepada semua sponsor.. (nada macam menang AJL)
kikikikii
ini semua berkat karoke dengan my GF ngn SEMUT.. sayang sangat mereka..
thanks to yang support..
**xlupa thanks pada SUFE yang kuatkan semangat saya untuk join contest macam nie..
next time nak join lagi lah.. heheh

baiklah semua.. saya nak bersiap siap nak pergi beraya rumah kawan Nando's
daaa~~

No comments: