02 September 2011

bersama my lesbi

assalamualaikum.. 
i kali nie saya nak story morry pasal lesbi saya..
act kami baru je kenal xsampai 2 bulan tapi dah bercinta..
terbaikkan.. kenapa saya suke kan die..
sebab die kepala sama dengan saya.. kuat berfoto. kuat menggila dan kuat berbagai2..
jom saksikan siapa lesbi saya

ini saya hasil dari kegilaan kami nak pergi ke kerja semalam.. 
padahal dah lewat,, tapi still nak berfoto bagai

xd motif gambar nie.. just nak show of yang saya nak ke kerja

taaaarrrraaa.. my lesbi.. sangat comel..
sampai ada manusia kulit hitam nak kenal dengan die..
sama kan? sebab last month pon time saya kene service.. ada negro mintak num telipon..
sumpah nak menangis mak.. sebab takot.. gelap dan botak.. macam castello..

fifi sudah diterbalikkan menjadi IFIF... kiki

baiklah saya nak siapkan basuh baju.. 
**gambar raya yang lain saya delay lagi okay.. nak siapkan kerja jap..

luv u all..

No comments: