19 November 2011

blog walking:)

assalamualaikum..
lama banget aku tak hupdate kau kan blog.. kesian kesian sebab kau dah macam anak tiri aku dah.. heheh.. ok ok xyah nak memanjang sangat mukaddimah kau ye nadia.. kesian nye kau wahai blog.. dulu dirimu yang ku belai belai tapi lately aku hanya menatap muka buku... maklumlah sekarang kan ada lagu cinta muka buku so aku carilah pencinta di mukabuku KU... shut up!!!

ok penat penat.. sekarang masanya nak menjelajah blog blog pilihan aku:




actually banyak sangat sangat.. yelahkan nama pun blog walking... tapi kalau nak listkan semua memang tercabut lah button "ctrl" aku nie sebab galok nak print screen.. and sebenarnye setiap hari aku memang akan bukak blog mereka bertiga nie.. sebab mereka sangat awesome bagi aku dalam berfesyen ala menutup aurat nie.. sangat suke mereka..

TAPI TAPI:: 
ini lah top walking aku.. hahahha sebab bagi aku maria nie sangat unik.. gile sporting dalam bergambar..
oklah dah cukup untuk ceritakan pasal blog tour nie.. kejap lagi nak membebel pasal benda lain pulak... tunggu jap yeeeeeee..
salam:)

No comments: