19 November 2011

happy november:)

assalamualaikum..
haaa... berjua kite kembali.. ALAMAK!! over pulak aku nie kan.. actually aku tengah pelik nie ala ala tajuk blog maria... PELIKS dot com.. sebenarnye kes pelik nie disebabkan post tittle aku terhide and kalau bawak cursor ke situ baru die muncul.. haaaa tu lah yang peliks nya sebab aku baru je menghitamkan blog aku dari pink colour dan selepas menggodeh2 jadi lah macam nie.. pelik sangat sangat dan sekerang lupakan hal pelik tu kepada kebahagiaan aku pada bulan november nie.. bulan nie merupakan bulan bermakna dimana disini lah telah menunjukkan aku layak untuk mendaftar dalam pilihanraya.. sebab aku dah 21 TAHUN!! yeah!! dulu dah cukup umur untuk tengok wayang yang 18tahun tu and sekarang dah cukup umur untuk layak mengundi dalam pilihanraya!! hahahahaha..

aku sejak lama dah xhupdate nie jadi rajin pulak nak bermukaddimah bagai kan.. hahaha dah dah lupakan tentang diri yang gila nie.. sekarang aku nak focus pada tajuk blog aku nie pasal "HAPPY NOVEMBER:)".. seperti manusia lain sama ada perempuan,lelaki mahupun yang ada kedua duanya kalau sampai hari bermakna bagi mereka dan tarikh itu akan menjadi tarikh yang bersejarah dalam tahun tersebut.. (betul x ayat aku nie??) maaflah sebab tengah layan 105.. ada concert lawak.. so aku kene focuskan 2 benda dalam 1 masa.. sangat hebat kan.. walllawei.. angkat bakul sendiri lah aku nie.. maaflah ye..

sangat lawa cake aku pada 10nov lepas... kejutan yang shereen dengan apis buat.. dan kek nie zhaf yang buat.. shereen punye perasaan suke lebih dari aku.. almaklumlah kan.. hahahha

kasih sayang yang dihulurkan oleh apis dan shereen..

xnak post banyak banyak sebab yang lain privacy antara aku dan dia... hahaha poyo je kan minah rabun nie.. ceit!! and kat sini nak ucapkan jutaan terima kasih sebab buat suprise nie k sayang.. and thanks atas hadiah korang berdua.. happy sangat dapat gf macam shereen sebab even kami jauh tapi kami jarang sangat sangat xcontact dalam 1 hari melainkan masing2 busy je... 

oklah nak pi basuh baju kerja jap.. sebab esok aku kerja pagi.. yeah!! petang boleh tengok 
NADA CINTA<3
salam:)

No comments: