22 November 2011

Indonesia tumbang di negara sendiri

assalamualaikum..
setelah menang dalam bola sepak tadi aku terus google lah pasal sukan sea nie kan.. hahhaa.. fake gile aku nie!!!!! tapi aku dah suke bola sepak dah yang pada mula nya aku asyik tanya bapak aku je mana satu pasukan lawan bagai sebab ramai sangat dan bola nye pon aku x nampak kat mana.. hahahhahahaha..

Fuhh!!! pasukan harimau muda malaya. Garuda akhirnya tewas ditangan harimau pada perlawanan akhir sukan sea 26 tadi:)
besar punya aku paparkan pada korang semua

setelah berhempas pulas menyerang dan mempertahankan kubu dari dibolosi oleh negara DIMAS, malaysia dapat megekalkan kedudukan 1-1 sehingga ke akhir perlawanan dan juga masa tambahan.. walau gawang dibolosi seawal minit ke 5, harimau muda tetap berjaya mempertahankan keputusan seri sehingga ke sepakan penalti..

tahniah juga kepada apex (pemain kegemaran adik aku) kerana berjaya menepis sepakan terakhir dari ferdian sehingga membawa jaringan gol terakhir oleh badrul bakhtiar seterusnya membawa kemenangan kepada harimau muda...
terbaik gambar nie terbitan beritasemasa.com:)

terbaikkan apex terbang nak dapatkan bola tu.. hehhehe:)

oklah aku nak pi tidoq... esok kerja.. public kan kat johor nie.. so kene rehat cukup cukup:)
salam



No comments: