24 November 2011

kisah dongeng:)

assalamualaikum..
waaaa.. lincah je aku nak countdown final year kan.. apa tak nye dah dekat nak ke December and lepas tu nak ke tahun baru.. sangat cepat masa berlalu dan sangat sangat cepat aku dah nak masoh tahun 6 tahun dengan semut.. happy nye walaupun terlalu banyak dugaan dan rintangan antara aky dengan die tapi kami masih kuat dan tabah.. jujur aku cakap bukan mudah orang couple long distance nie.. dulu aku pernah kecundang dalam cinta.. tapi aku akan usahakan untuk beri yang terbaik pada semut.. mungkin ada yang meluat dengan entry aku kali nie tapi apa boleh buat.. aku pon dah 21 tahun dan cukup umur untuk pikir panjang pasal cinta walaupun belum pikir untuk berumahtangga...

GELINYA ENTRY AKU NIE!!!

argh!! aku sebenarnye xsabar nak tunggu next thursday.. sebab kawan kawan aku semua ada kat sini.. so xde lah kerja dan balik je.. ada jugak lah life dengan dunia luar sikit.. hehehhe.. sumpah x sabar nak jumpe mereka.. oklah.. nak masa untuk aku siap2 and nak webcam dengan en semut.. da~~~

take care

No comments: