20 November 2011

selamat malam

assalamualaikum..
setiap manusia memerlukan pasangan hidupnya masing masing dan berusaha untuk mendapatkan yang terbaik walaupun dirinya tidak sempurna... sama seperti aku yang mahukan insan yang bergelar suami yang boleh mendidik aku untuk kepangkal jalan.. semoga Allah memberikan yang terbaik untuk diri ini.. haaaa baik je kan ayat aku nie... actually aku tengah mental sekarang.. alah biaselah kalau yang disayang jarang dengan kite walaupun aku dngan die mmg jauh tapi nie lagi teruk dah lah jauh lepas tu kurang contact.. so sebagai insan yang sudah 21 tahun patutlah aku berfikiran matang dimana...........

ah!!! knapa benda nie jadi??? kami dah 21 tahun.. tapi kenapa die masih begitu?? masih dengan mak ayah sedangkan lelaki lelaki lain dah boleh buat keputusan hidupnya sendiri.. adakah betul kata kawan kawan dimana die tu sampai nak pilih jodoh pon akan ikot kata mak ayahnye?? astaghfillah.... apa aku nie??!!! kenapa aku perlu pikir yang bukan bukan.. nadiaaaa... bawak mengucap jangan terlalu ikotkan perasaa..

maafkan saya kalau awak baca entry saya yang agak kurang ajar nie.. saya bukan apa.. awak pun faham saya nie jenis perempuan macam mana kan.. sangat sensitif.. maafkan saya.. saya perlukan awak 24/7 kalau mampu.. tapi saya x mampu untuk mencapainya..

kenapa malam nie sangat sunyi.. sepi.. suram.. murammm...
selamat malam semuanya..

**apis suke sangat baca blog aku.. so aku akan post sekerap mungkin.. ini adalah jalan untuk hilangkan rindu die pada aku.. aku selalu usaha untuk bagi yang terbaik untuk die.. tapi die?? hmm..
**yuriz dah nak kawen.. lelaki yang dulunya pernah aku miliki walupun hanya seminggu tapi die dah dapat pemaisuri untuk hidupnya.. aku doakan die bahagia bersama insan yang dipilih.. aminn

malam yang hamba.. selamat malam.

No comments: