09 December 2011

JOHOR PREMIUM OUTLET

JOHOR.. seperti yang semua tahu dimana negeri kelahiran aku nie sangat dekat dengan negara kelahiran aunt aku (Singapore).. so seperti sedia maklum JOHOR sudah semakin sesak dengan jalanraya serta shopping mall nya disebabkan kehadiran warga singa ke malaysia.. JOHOR pon dah macam KL.. susah sangat sangat nak lari dari keadaan kesesakan lalu lintas..

apa kene mengena sesak dengan JOHOR PREMIUM OUTLET??? ehhehehe.. pada isnin lepas aku plan nak pergi tengok movie kat KSL memandang kan aku x pernah pergi sana semenjak die launch last 3 month.. tapi disebabkan kereta flat s terlalu banyak kat sana dan nak ke sana pon susah dengan jem bagai padahal dekat je dengan rumah.. dan aku bersama sepupuku ubah plan.. pergi lah kulai sebab nak hantar baju wedding akk aku.. dah terlanjur ke sana kami ber4 pon singgah kat shopping mall yang kussssemangat... memang dah standard KLCC lah aku rase.. sebab semua branded kat sana.. bak kate sepupu ak kalau xde rm1k jangan ke sana.. tapi aku berbekalkan isian di bank kurang dari rm700 pon apa lagi.. cuci mata saja lah.. tapi kan.. aku tersangkut kat  tempat dimana aku sangat suka shopping walaupun hanya ada rm50.. hahahha.. melampauuu!!! VINCCI!!

haaaa.. hambik kau... banyak gile kan... nak tau x harge die berapa?? pastu kepada kaki shopping akan teruja

yang lain x nak tunjuk.. nanti ada yang jealous.. hehhehe.. perhatikan harga asal dan baru.. memang jatuh gile kan...:)

stop to shopping.. start to berphoto.. sangat happy time nie sebab banyak gambar yang memuaskan walaupun muke xberapa nak cun.. alhamdulillah:) .. 

1st by my Lumix <3
 muka yang amat teruja dan nak cover tumbesaran yang mendadak pada tubuh:(

kami hanya sepupu tapi keakraban kami dah macam adik beradik..

akk yang bajet belum kawen lagi sebab keluar tanpa suami.. hahhaha

budak 2 orang nie sangat aku sayang macam adik aku sendiri

ok lah.. nie muke aku yang sememeyh.. keja lagi ak update yang dalam hp pulak ye..:*

salam

No comments: