03 December 2011

membeli perkakas rumah

assalamualaikum.

manusia zaman moden dah x gune lappy untuk update blog.. hanya guna smartphone or android mereka.. tapi aku yang baru brjinak jinak dengan dunia mereka masih x pandai nak guna benda2 tu untuk update blog.. maaf... ok jom layan entry ak yang malam tadi aku p shopping dengan mak ngah,ekka, and kak mya... kat mana?????? GIANT.

mula mula nye nak pergi pukul 6ptg and malam nye nak p movie OMBAK RINDU.. tapi disebabkan JB nie busy nye seperti KL.. so cancel lah nak keluar pkol 6 tu.. tuptaptuptap.. pukol 8 baru keluar lepas selesaikan nonton NADA CINTA dan masing masing siap solat maghrib serta bersiap sedia untuk liburrr.. mak ngah yang berbaju kurung moden yang sangat cntik terletak dibadannya hanya 5 minit je bersiap.. maklumlah dah 50tahun.. tapi kalau aku ekka dan kak mya dekat 1jam siap.. padahal nak pergi GIANT EXTRA belakang rumah je yang kalau jalan kaki pon x sampai 1jam.. gila dekat kan..

makngah yang hanya mampu menyorokkan muka sebab malu katanya...

aku dengan ekka... :)

ekk dengan kak mya... masing masing penyapu.. gaggag:p

penat membeli belah.. teros ke kedai makan.. pada mulanya nak pergi pandan.. tapi dah lewat malam.. so makan dekat warung atas rumah je.. lalallalla..



sangat sangat bersyukur... beli asset guna duit sendiri.. i love it.. 
(nak beli galaxy note tapi x cukup duit.. kene hold next month... xnakkkkk.. nak beli jugak nie.. werk)

oklah.. aku nak siap siap pergi kerja... bak kata rock bangla dan mamak je yang kerja hari sabtu ahad.. biadab sungguh... xpelah... aku sedar ak kuli je... hahahahha.. salam~~~~

No comments: