17 March 2012

hello MELAKA..

Assalamualaikum..

hey jumpe lagi.. haaa.. actually aku tengah cari mood nak update blog nie.. maklumlahkan lama dah xupdate.. sedeyyy.. ok memangkan masa selalu mencemburui aku nie kan.. so ak simple update je lah berkenaan dengan tajuk kalini.. (hapa ntah ak membebel)

actually this is my first time join with nandos jb activity.. so happening and relax.. staff jb-melaka sangat sporting dengan kitorang eventhough aku baru je join nandos.. 

this is our trip.. aku pergi naik athiqah memandangkan licence aku xmenjadi lagi.. hahahahha.. so ada lah kakak cun yang sudi dan bersimpati kat aku kan.. thanks sayang...

baru je lepas tol ayer keroh and menunggu kereta2 lain yang bapak slow.. so apa lagi... khidmat camera cabuk aku amat diperlukan lah kan..

my ex-staff yang macho.. semangat pakai baju FLAVOUR nie ha... MILD lah sangat kan kau nie.. hape pon x boleh...


with fernando firdaus dan athiqah..
happening with them so much:)

ketibaan di jusco melaka::
  

aku memang suke menyesatkan diri.. semua dari tebrau city.. ak je dari city square.. ADA AKU KESAH!! hahahhaha.. rindu kan tebrau sebenarnya tapi dah bahagia kat city square:)

haaaa.. nie pulak atiqah yang menyelit.. hahaha.. padahal kitorang ngah mengendeng ice cream kat die..:)

ketibaan ke destinasi::

hello warga nandos!!
Welcome to Melaka Wonderlang Theme Park & Resort..

xsabar nak masok dalam dannnnnn

bergambar lagi dannn

ooohh!! nie scandal aku.. ops!!! 

inilah saat yang dinantikan untuk bermain 

with my lovely staff(iman)

keriaangan tak terhingga di wajah kami uollls

haaa.. meh lihat activiti2 kami::















ok lah korang.. time untuk aku tido nie.. mata mengantuk.. salam

No comments: