12 April 2012

trip kuantan 13March2012

assalamualaikum..
korang!!!! lamanya aku x update blog nie ha.. gile dah berserabut blog aku.. even aku punye blog x delah segah mana and follower just 106 je..tapi aku still nak share dengan segelintir yang xjemu nantikan cerita baru dari mrs. semut..heheheheh..ok jom aku ceritakan..

bergantung dengan kisah kali nie.. sebenarnye aku,apis,dengan 2adik ak pergi kuantan nak celebrate 6th anniversary SEMUT.. sekaligus nak ambik ak punye diploma kat kolej.. tapi nasib x menyebelahi diri kitorang sebab baru sehari kat sana dah dapat emergency call dari bapak kami berdua.. so kenelah aku balik jb dan apis balik kl.. hmmm.. xdapat lah nak celebrate just dapat amek transkrip je kat kolej.. hehehehhe:)

hello kuantan.. semut datang nak celebrate tahun ke-6 percintaan kami.. tapi kami gagal.. hmmm:'(

saya sayang awak sesangat.. sorry lambat update pasal nie.. sayang semut:)

dan korang bayangkan semua yang kitorang planning before jumpe x menjadi.. HANCUR.. tapi dapat jugaklah jumpe busu a.k.a pakcik aku.. so dari situ pon dapatlah aku kenalkan apis kat busu.. hahah.. gataii!!!

hamekkau!! kecik2 lagi dah natap ipad.. aku dah sweet18 pon baru nak ada sII.. dunia dunia..

anak busu yang kecik nie mula2 ketawa je.. tapi lepas aku dukung teros menangis.. korang tengok lah mata die berlinang air mata..jahat gile aku..:p

lepas jumpe dengan busu.. kitorang terus rush pergi terminal and kat sana sempat lah jumpe along.. 
lama gile xjumpe die.. makin lawa.. makin comel and tgok die makin happy sekarang.. alhamdulillah:) tapi apis xd time lepak dengan along sebab ticket bus die awal 2jam dari aku.. so aku sempat spend time dengan along and abg fadhil.. :)

mata aku bengkak nangis sebab apis balik awal..:'(
tapi tetap comel kan.. hahaha.. over!! nie semua gara2 ikot tabiat bai and tyqa.. hahahha:p

aku rindu sangat along.. so amek lagi lah pic dengan die.. mwah! sayang along

with my bro.. aku anak 1st tapi aku paling pendek.. amri (kanan) pon lagi tinggi dari aku.. x boleh jadi nie:(

ok lah.. dah pukul 12 lah korang.. time aku nak dengan en apis cinta hatiku.
pe kekasih hati aku..:)

ok lah kat sini aku nak tunjukin sesuatu kat semua;; jap ea...
1.
.
.
.
.
.
.
.
2.
.
.
.
.
.
.
3.
.
.
.
.
.
.

haaa... tembam kan bimo nie.. kalau korang nak tau bimo nie lebih kurang or sama dengan yuno si SchaAlyahya.. xcaya ea???

1
2
oklah korang xyah nak jelez okay.. mintak lah cinta hati korang tau.. heheheh
oklah bye bye!!

No comments: