27 February 2013

wish you were here

assalamualaikum...

blog yang dah lama xditatap,dibelai,dimanjakan.. maaf sangat sangat sebab diri ak sekarang sangat sangat busy dengan kekasih hati hingga mengabaikan blog yang dulunya aku tatang seperti baby.. sekarang pengisian untuk blog nie aku pun masih terfikir.. dimana dulu aku suka kongsikan masalah atau lagi mudah aku katakan adalah cerita hidupku.. and sekrang semenjak mula mengenali diri insan yang bergelar kekasih,, aku mula meningkat matang akan diri sendiri.. mula untuk belajar membezakan apa yang peribadi dan apa yang boleh dikongsikan..

haaa... dalam diri nie just berangan nak belajar masak and nak jadi expert macam mak aku.. nanti mudah lah nak masak sendiri kalau dah ada life kami berdua.. xperlu lah nak makan lua sana tu.. dah berangan nak tgok tgok accessories dalam rumah,barang dapor.. oh my!! NADIA ke nie.. dulu yang hanya pentingkan diri sendiri,, melaburkan duit ke mana mana sahaja,, and sekarang dah berubah ke alam baru..

Ya Allah.. kawan kawan.. korang pun kene tahu kalau apa yang kite rancang itu benda yang baik.. and sikap yang perlu ditanam adalah kesabaran,kematangan,dan makin dekatkan diri denganNya.. sebab dugaan yang datang sepanjang perancangan kite tu sangat kuat.. ye aku mengaku kadang-kadang aku sendiri tak kuat nak harung dugaan nie.. tapi alhamdulillah Allah berikan Hisham untuk aku walaupun tiada apa apa ikatan yang sah antara kami.. die dah ajar aku erti sabar,erti hidup dn sedikit sebanyak kami sama sama dh belajar erti BERJIMAT CERMAT.. haaa kau tgok tu betapa berharga nye nilai cinta kami sehingga kami belajar semuanya bersama..

Kawan kawan.. doakan hubungan aku dan Hisham berkekalan and segalan yang dihajatkan menjadi nyata.. and aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak bagi yang x  jemu jemu memberikan nasihat untuk ak dalam hubungan nie,, amin...


No comments: