15 October 2012

PERKARA

manusia normal waktu macam nie sedang dibuai dek mimpi tapi aku memang dah x normal harini.. xboleh nak tido dan penyakit ak nie mungkin ada kaitan dengan perkara merepek yang menyerang pikiran ak dari pukul 1 sampai 4 pagi tadi.. air mata x stop nak keluar.. kesian sidia risaukan situation ak time tu.. sorry sangat sangat sebab xde niat nak buat dikau disana runsing dek melayan kerenah ala ala budak belasan tahun ak nie.. hhmmm..

and ini adalah 1 entry aku post pepagi buta utk sekian lamanya ak menatang bagai minyak yang penuh terhadap blog nie.. memang kepala kosong x pikirkan apa apa.. hanya sekadar memikirkan sidia yang dah lena di sunway.. mungkin nie memang nasib aku bercinta jarak jauh.. and ak rase nie jalan terbaik untuk kami.. x selalu jumpe and banyak manfaat nya disitu.. and terlalu bersyukur kerana pertemuan kali pertama kami dah membuatkan ak menerimanya sebagai insan yang bergelar kekasih.. sudah lebih 4 bulan aku mengenali dirinya dari jarak jauh dan menerusi blackberry lah hubungan kami semakin akrab dan alhamdulillah sehingga ke hari ini.. memang masih singkat untuk mengenali hati budi masing masing dalam 4 bulan tapi ak sangat comfortable dengan die.. sangat sangat.. hisham orang yang sangat caring,always besides me and he's promised yang x nak buat ak sedih macam mana ak lalui sebelum nie.. insyaAllah~~

cerita sebenar disebalik karangan yang berjudul perkara nie adalah ak tengah pikirkan lagu apa nak send kat die.. and die inginkan panggilan untuk dirinya yang lain.. sebagaimana die dah memberikan panggilan baru kepada diri aku nie ha.. sesungguhnya hisham adalah lelaki yang selalu buat jantung ak mcam nak luruh.. selalu buat ak jadi insan istimewa hendak nya.. so ak berharap yang die akan berterusan hingga bila bila.. 

azan subuh pon yang kedengaran di bawah blok nie dan dah membuatkan aku merasa yang dirini hebat sebab waktu gini ak masih belum tidur dan masih mempunyai masa untuk menghapdated blog kesayangan aku nie..

**kepada anda anda yang sudi membaca nie mohon maaf.. sebab entry kali nie agak luar biasa sikit sebab aku luahkan isi hati kat sini.. selalunya aku post gbr itu ini.. tapi kali ni punye aku sangat sangat nak share pasal jejaka istimewa nie.. :)

ok lah time untuk menentukan apa panggilan terbaik serta lagu terhangat untuk hisham.. doakan hubungan kami tiada penghujung melainkan nyawa yang memisahkan nya.. sumpah x larat nak sedih sedih lagi sebab percintaan.. it's last.. hisham adalah lelaki terakhir untuk ku.. insyaAllah.. 

assalamualaikum~~

No comments: