12 April 2012

thanks to NANDO'S

assalamualaikum..
kali nie aku kene taip laju laju dan sepadat yang boleh sebab aku nak ke kerja kejap lagi.. maklum lah keje kedai makan je so xde lah istilah office hour nye kan... sobs~~ ok actually aku baru balik dari melaka.. last month baru pergi and this month pergi lagi.. nie semua kerana tuahnya sapa kerja dengan nandos.. asyik berjalan je.. next week pergi kl pulak..tapi bukan jejalan tapi ada profit and lost class.. disebab aku baru je kje dengan nando's nie.. bulan 7 nie baru cukup 1 tahun so kene pergi kelas sana sini.. a lot of thing that i must to learn..

ok pasal kisah nak ke kl nti ak update tapi sekarang nak puaskan kawan2 sebab nak tgok gbr dlm camera ak.. so aku try semampat yang boleh okay...:)

haaa.. aku ada kat depan tugu afamosa waterpark.. semangat nak mandi kan.. sampai je pintu gerbang nie semua berebut keluar kereta nak ambik gambar.. yelah kan bukan setiap hari dapat pergi melaka.. hahah

haaa.. lagi satu orang yang sangat ak nak terima kasih adalah ex-manager aku.. even aku dah xkerja kat tebrau city die still invite aku.. happy sangat sangat.. thanks bos...

haa.. aku excited nie sebab nak berbangga dapat pakai sunglasses LV..tapi yang pasti nie bukan aku punye lah.. tapi si ex-manager aku lah.. sir waran.. aku mampu pinjam je.. nak beli xmampu.. :'(

sebabkan aku ikot last minit.. mereka nak gerak ke melaka pukul 9 tapi aku bangun pukul 9..
niat nye xnak ikot.. tapi sr waran yang call.. so xboleh cakap x ikot.. x berani.. dan hasilnya aku tertinggal selipar.. hahaha.. so pergi lah beli selipar dan sempat lagi buat kenangan kat kedai tu.. hahahha:p


kegembiraan terserlah dengan gambar yang kedua tu.. korang describe sendiri bagaimana gembiranya kami kat sana:)

:::tapikan:::
nasib kami malang.. malangnye bukan apa.. tapi malangnya kami x dapat mandi sebab kami datang sana hari selasa... wuaaa~~ sedey nye:'(
tapi apa2 pon kitorang dapat gantikan mandi tu dengan round melaka.. meriah korang bandar hilir.. 
jb xde tau:)

haaaa... kitorang yang telah mencerikan suasana afamosa nie.. my plessure.. hahah
sangat happy time nie..:)

haaa.. nie lah gambar yang aku paling suke... bunge bunge tu dah menceriakan suasana bandar hilir nie.. 
sangat cantik tau korang.. rugi x pergi.. 

waaaaa... background yang sangat cantik.. melaka sangat cantik.. aduh terlalu puji melaka.. nanti joho merajuk pulak:)

macam kat paris kan.. hahahha..

lawa gambar nie.. lawa sesangat sangat.. 

korang korang semua.. malam nanti aku sambung update kesah melaka nie k.. ak nak siap2 pergi kerja nie.. daaaa~`~

No comments: