13 October 2012

SI CAPUK

kebanyakan orang yang dah tua pasti banyak penyakit yang dihadapinya dan banyak benda yang ingin dihapuskan dari ingatannya sampaikan nama anak pun terlupa atau sengaja dilupakan disebabkan anak yang x reti nak membalas budi yang jasa yang telah dilimpahkan dikala muda mudi.. haaa.. macam tu lah dengan peralatan capuk yang ak ada.. yang hampir berusia 4 tahun.. so kes sicapuk aku nie sememangnya sangat marah kan aku hinggakan sidia nie selalu nak meragam seperti anak kecil.. hanya kerna ak xde masa nak merawat nya, menservisnya.. sangat busy dengan kerjaya yang xseberapa buat masa nie..

alhamdulillah si capuk dah sihat.. even asyik nak tido je kerja nya.. maybe sebab berpeluh kot.. emmm..

stop for discuss or talking bout si capuk anymore and just keep it like usual or more and more perhatikan si capuk lepas nie.. sebab ak sangat memerlukan die sekarang..kalau lah sang pujangga tau yang sapa si capuk nie mesti die bangga sebab ak ada perasaan lagi kat si capuk.. even die dah tua dan uzur sudah jangkan hayatnya.. so die mesti beranggapan yang ak akan jaga die jugak macam mana ak belai,manjakan si capuk nie.. 

endingnya adalah ak akan teruskan berkarya di dalam blog tercinta nie.. banyak sangat isi hati yang ada dalam nie.. yang patut dan x patut dilepaskan.. semuanya ada dan yang paling penting dapat ditapis dahulu sebelum dipaparkan kepada viewer sejati ak even xd lah berapa ramai sangat kan.. :)

ok sampai ketemu di entry akan datang..dan hopefully masa yang aku ada lepas nie tak mencemburui diriku ini.. cewahhhh!!! 

 ikhlas dari ;

No comments: